Livrare și retur

Comenzile se inregistreaza pe www.icoral.ro, telefonic sau in orice alt mod de comunicare (Whats app, IG, FB).
Procesarea comenzilor se face doar in ordinea inregistrarii acestora.

 

Livrarea

Livrarea se realizează prin diverse companii de curierat rapid: Fan Courier, Sameday, Cargus, etc. Curierul vă va aduce coletul la uşă în termen de 24-48 de ore de la expediere.

Comenzile plasate în zilele de luni-vineri până la ora 15:00 vor fi expediate în aceeași zi, comenzile înregistrate dupa ora 15:00 vor fi expediate în următoarea zi lucrătoare. Sâmbăta, duminica și de sărbătorile legale nu se fac expedieri deoarece curierii nu proceseaza coletele.

 

Comanda minimă acceptată este de 70 RON.
Costul livrării pe teritoriul României este de 20 RON, în aria Municipiului București este de 17 RON.

Metode de plată

Ramburs – Veti plati numerar curierului in momentul primirii coletului. Acesta vă va emite chitanță.

Transfer bancar – după confimarea comenzii, vă vom trimite prin e-mail factura proforma şi detaliile necesare efectuarii platii. Plata o veți efectua în avans în contul nostru bancar, deschis la Banca Transilvania - IBAN: RO87BTRLRONCRT0450779401 - SWIFT/ BIC este BTRLRO22. Este important să indicați numărul comenzii/facturii proforma pentru a atribui corect plata comenzii dumneavoastră.  La livrarea produsului veți primi factura fiscala.

Livrare internațională

ICORAL România expediază colete si în afara țării, in orice țară UE, prin poștă sau serviciul de curierat rapid al firmei DPD / GLS. Pentru o ofertă completă în acest sens, te rugăm să ne contactezi prin email sau telefonic. Costul transportului diferă în funcție de țară, de destinație și greutatea coletului.

Plata comenzii pentru livrările de peste hotare se efectuează în avans prin transfer bancar în contul vânzătorului și se confirmă prin poză sau mesaj pe orice platformă disponibilă de conversație între client și vânzător.
Nu livrăm în Marea Britanie, Norvegia, Elveția, Republica Moldova și în alte țări din afara Uniunii Europene deoarece costurile formalităților de export aproape că dublează valoarea produselor comandate. În acest caz vă recomandăm să faceți comanda prin intermediul unei persoane care locuiește în România.

 

Retururi

Icoral.ro respecta prevederile Ordonantei de urgenta nr 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor la distanta, ce confera cumparatorului dreptul ca in termen de 14 zile de la primirea tuturor produselor cumparate, sa le returneze, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Conform prevederilor acestei ordonante, produsele pot fi returnate numai daca sunt in aceeasi stare in care au fost livrate, inclusiv ambalajul.

 Nu se accepta pentru returnare produse care prezinta forme de consum sau uzura, cu ambalajul desfacut sau desigilat, care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. Daca te gandesti sa returnezi un produs, te rugam sa iei aceasta decizie inainte de a-l deschide/desigila/utiliza. Dreptul de a face retur, prevazut la articolul 9 din Ordonanța de Urgență nr. 34 din 2014, exista pentru a iti permite sa examinezi produsul asa cum ai face-o intr-un magazin, nu pentru a-ti oferi 14 zile de utilizare gratuita.

Te rugam  sa ai in vedere ca nu se accepta returul daca produsele sunt testate/incercate. Desi o parte din produse nu sunt sigilate, ele sunt expediate asa cum vin de la producator, in cadrul procedurii de verificare se depisteaza daca ele au fost desfacute si probate,  iar returul nu este acceptat. Aceste produse iti  vor fi returnate prin curier, cu plata ramburs. PRODUSELE COMERCIALIZATE ONLINE NU SUNT TESTERE, de aceea te rugam sa ai in vedere ca iti alegi exact nuanta potrivita/produsul dorit.

In cazul in care Clientul/Consumatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv.


Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. ICORAL România nu va accepta coletele returnate fara porto platit de catre consumator.

Produsul returnat trebuie sa fie ambalat in conditii corespunzatoare de siguranta pentru a nu exista riscul deteriorarii la transport si in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

Daca ai optat pentru rambursarea sumei iar produsul pe care l-ai returnat indeplineste conditiile de retur, iti vom vira banii in contul bancar comunicat de tine. Banii vor fi vizibili in contul tau in maxim 14 zile calendaristice din momentul in care produsul ajunge fizic la noi.

 In cazul in care doresti inlocuirea produsului, iar acesta indeplineste coditiile de retur, te vom contacta in cel mai scurt timp in vederea inlocuirii si expedierii noului produs. Costul transportului pentru expedierea produsului dorit este in sarcina ta, daca comanda nu indeplineste conditiile de valoare pentru a beneficia de transportul gratuit.